מפתחות אור לריפוי

שיטת טיפול חדשה ומהירה!!

אני מאוד אוהבת להתחדש, לגוון, ללמוד עוד ועוד ולפעמים אני ממש נדלקת. כך קרה לי מפתחות האור – שיטה חדשה לריפוי שהגיעה לכדור הארץ השנה ומעטים מטפלים בה בעולם. שמחה להיות אחת מהם.

מערכת של מפתחות אור לריפוי הכוללים סמלים, תדרים, פרוטוקולים ועוד. מייסדת השיטה – נרמלה ראג'ו.

אני אוהבת את זה שהדברים הופכים להיות יותר פשוטים, יותר קלים, לא צריך לעבוד כל כך קשה על תהליכים ארוכי טווח (שכבודם במקומם מונח). יש שיטות שמותאמות לאנרגיות היום, לזמנים החדשים, לתודעה האנושית שמשתנה ונפתחת לאפשרויות חדשות.

שיטות שמזרזות ותומכות בתהליך הטיפולי.

מהירות יותר.

ריפוי כהרף עין.

ככה זה כשמתחברים עם מנגנון הריפוי של כל אחד ועוזרים לו לרפא את עצמו.

יותר ויותר ברור היום שאנחנו המטפלים מספקים מרחב, יש לקוות שכזה שהוא מאפשר וחומל, מלמדים כלים, עוזרים לשחרר חסמים ולהרגיע פצעים אבל הריפוי קשור תמיד בבחירה הנשמתית, בתודעה ובגוף של מי שמקבל את הטיפול בזמן שהוא מקבל אותו.

לא ניתן לאלץ ריפוי. אפשר לספק מרחב ונוכחות שתומכים בזה. ויש גם כלים. והכלים של מפתחות האור הם כל כך פשוטים לכאורה וכל כך עוצמתיים, ובעיקר מיידיים.

לרוב ההקלה היא מיידית. ומאחר והם מתבצעים גם מרחוק הם מתאימים בדיוק לתקופה הזאת. לא משנה היכן אתם, האנרגיה מגיעה אליכם. בדוק!!

גם בטיפול בתדרים של קול ניתן לחוש הקלה מיידית. תוך כמה צלילים האדם נרגע ונכנס למרחב אחר, רחב ועמוק יותר של הווייתו. אוהבת במיוחד לקיים שילובים של שיטות.

המיומנות, הניסיון והעבודה עם האינטואיציה מאפשרים לי לזהות מה הכי נחוץ ורצוי באותו רגע עבור אותו אדם.

טיפולים אלו שמצליחים לעקוף את האגו והחשיבה מספקים פוטנציאלים מידיים להקלה, הרגעה וריפוי.

קשה לתאר ולהסביר ולכן ההמלצה היא פשוט להתנסות.

פרוטוקול גוף שמח שכשמו כן הוא

ותדרים של מפתחות אור לחיזוק החיות, השפע, האיזון וההרמוניה ולהסרת חסמים מעכבים עקשנים במיוחד!

פשוט

צרו קשר

צור קשר
דילוג לתוכן